Unauthorized country, access prohibited by law! One moment please ...

Customer Service
REGISZTRÁCIÓ BEFIZETÉS
Belépés
User symbol

Keress minket Live Chaten!

A Live Chat a legjobb módja annak, hogy kapcsolatba lépj Velünk.


Küldj e-mailt!

Más felmerülő kérdés esetén keresd Ügyfélszolgálatunkat e-mailen keresztül.

[email protected]


Gyakran Ismétlődő Kérdések

Játékosprofil

Hogyan tudom létrehozni játékos profilomat?

2 perc alatt, 2 lépésben könnyen kész vagy vele. Csupán pár adatot kell megadnod a regisztráció és az azonosítás során. Ha úgy érzed készen állsz, itt el is kezdheted a folyamatot. Bármilyen kérdéssel kapcsolatban nyugodtan írj Ügyfélszolgálatunknak, akik azonnal válaszolnak minden kérdésedre.

Miért van szükség az adataimra?

Adataid azért fontosak számunkra, hogy elvégezhessük a szükséges Azonosítást, mely során kiszűrjük azokat, akik nem jogosultak igénybe venni szolgáltatásunkat, például a 18 éven aluliakat, vagy azokat, akik visszaélnek mások adataival. A Grand Casino az összes engedéllyel rendelkezik, ami a legális működéshez szükséges Magyarországon. Az engedély megszerzéséhez szigorú auditokon, ellenőrzéseken kellett átesnie kaszinónknak, amiben partnerünk az NMI független bevizsgáló szervezet volt. Az engedély garantálja adataid védelmét és a biztonságos játékot.

Milyen feltételeknek kell megfelelnem a regisztrációhoz?

Bárki regisztrálhat és játszhat a játékokkal, aki elmúlt 18 éves, nem szerepel a játékosvédelmi nyilvántartásban és nem áll pénzügyi vagy vagyoni korlátozó intézkedés hatálya alatt, valamint magyarországi internetkapcsolattal (magyar IP címmel) rendelkezik. Weboldalunkon egy személyhez csak egyetlen játékos profil tartozhat.

Elfelejtettem a jelszavam!

Semmi gond! Kattints ide egy ideiglenes jelszóért, amit belépés után azonnal meg tudsz változtatni.

Hogyan módosíthatom az adataimat?

Sikeres játékosazonosítás után már nincs lehetőséged változtatni a megadott adataidon, kivéve, ha a telefonszámodról vagy jelszavadról van szó. Kattints a Profil Infóra, majd a lap alján az Adatok szerkesztése menüpontban tudod frissíteni telefonszámod, új jelszót pedig a Jelszóváltoztatás menüpontban tudsz kérni. Ha egyéb adatodon szükséges változtatni - pl. új személyi igazolvány esetén -, kérjük vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, akik segítenek az adataid frissítésében.

Hogyan iratkozhatok le a hírlevélről?

Amennyiben a jövőben nem kívánsz e-mail üzeneteken keresztül értesülni promóciós ajánlatainkról, használhatod az üzenet alján található linket. Felhívjuk a figyelmed, hogy leiratkozás esetén nem kapsz értesítést friss promóciónkról, valamint egyedi ajánlatainkkal sem tudunk megkeresni.

Hol találom a ki- és befizetési előzményeimet?

Bármikor ellenőrizheted ki- és befizetéseidet az Előzmények menüpontra kattintva. Itt találod a Befizetési előzmények,et és a Kifizetési előzményeket, ahol megtekintheted tranzakciós tevékenységeidet 30 napra visszamenőleg.

Hol tudom megnézni a játékelőzményeimet?

Ha nem emlékszel az előző játékmenetre, vagy megszakadt az internetkapcsolatod, de tudni szeretnéd, mi volt az adott kör kimenetele, kattints az Előzmények menüpontra, ahol a Játékelőzményekben 30 napra visszamenőleg megtekintheted a részleteket.

Megváltoztathatom a felhasználónevem?

Felhasználóneved nem tudod megváltoztatni, ezért regisztrációkor - ha még nem vagy túl rajta - alaposan gondold át, hogy mit választasz, mert későbbi módosításra nincs lehetőség.

Befizetések

Hogyan tudok befizetni?

Bejelentkezés után az oldal jobb felső sarkában megjelenő Befizetés gombra kattintva tudod feltölteni egyenleged, miután kiválasztottad a Számodra megfelelő befizetési módot.

Milyen befizetési módok vannak?

Több befizetési mód áll rendelkezésedre: használhatod bankkártyád, netbankod, de akár személyesen is befizethetsz bármely OTP bankfiókban. Ne feledd, egyes befizetések korlátozhatják a kifizetés módját és/vagy menetét.

Miért nem jelenik meg a pénz az egyenlegemen?

Ha bármi okból nem jelent meg az általad feltöltött összeg az egyenlegeden, haladéktalanul vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, akik a nap 24 órájában rendelkezésedre állnak. A gyors segítség érdekében kérjük, minden apró részletet ossz meg velünk.

Vannak befizetési díjak?

Minden befizetés díjmentes, így pontosan annyi pénz lesz a számládon, amennyit befizettél.

Mikor lesz elérhető egyenlegemen a befizetett összeg?

A befizetett összeget haladéktalanul jóváírjuk számládon, amelyet azonnal használhatsz bármelyik játékunkban, legyen ez bankkártyás vagy e-pénztárcás befizetés. Amennyiben a befizetés banki átutalással történik, az összeg elkönyvelése és számládon való jóváírása maximum 1 munkanapot vesz igénybe.

Kifizetések

Hogyan tudok kifizetést kérni?

Kattints az oldal tetején található Kassza menüponton belül a Kifizetés gombra, ahol több fajta kifizetési mód közül választhatsz. Ha több információra van szükséged, keresd fel Ügyfélszolgálatunkat!

Miyen kifizetési módok vannak?

A kifizetési módok a befizetési módoknak megfelelően igényelhetőek: amilyen móddal befizettél, azon a módon kérheted kifizetésed is, de saját bankszámlára való kifizetést bármilyen esetben kérhetsz. Fontos, hogy az első kifizetés csak saját bankszámlára történhet. Harmadik fél által üzemeltetett e-pénztárcára való kifizetés csak akkor lehetséges (Neteller vagy Skrill), ha ugyanarról a számláról fizettél be, amire a kifizetést kéred.

Miért nem tudok kifizetést kérni?

Bizonyos esetekben a kifizetés nem valósulhat meg a kért módon, biztonsági korlátozások miatt. Kérjük, figyelj arra, hogy első kifizetésed csak saját bankszámládra igényelheted. Ha bármi szokatlant tapasztalsz a kifizetésekkel kapcsolatban, kérjük, haladéktalanul vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Visszavonhatom-e kifizetési kérelmem?

Igen, kifizetési kérelmedet az elküldés után négy munkanapon belül még visszavonhatod, később sajnos már nincs rá lehetőséged.

Vannak kifizetési díjak?

Amennyiben bankszámládra kéred a kifizetést, az minden alkalommal díjmentes.

Mikor kerül jóváírásra a kifizetett összeg?

Számunkra elsődleges a biztonság, különösen, ha adataidról vagy pénzedről van szó. A tranzakció feldolgozása a legtöbb esetben nem tart tovább négy napnál.

Bónuszok

Mi az a bónusz?

A bónuszok olyan különleges ajánlatok, melyek segítségével többet játszhatsz, ezáltal többet is nyerhetsz. Ajánlatainkat a Promóciók menüpont alatt találod. Minden bónuszunkhoz meghatározott feltételek tartoznak, ezekről részletesen az adott promóció leírásában tájékozódhatsz.

Hogyan és mikor igényelhetek bónuszt?

A Promóciók gombra kattintva kedvedre válogathatsz bónuszajánlataink közül. Bónuszaink befizetéshez kötöttek, a Számodra rokonszenves ajánlat kiválasztása után a “Tudj meg többet” gombra kattintva minden információt megtalálsz róluk.

Milyen bónuszok vannak?

Változatos és személyre szabott bónuszajánlatok várnak Rád minden héten! Üdvözlő Bónuszunk mellett hetente megújuló promócióink biztosítják a felhőtlen szórakozást. A lojalitás fontos számunkra: állandó Játékosaink számára kiemelt ajánlatokat biztosítunk.

Mely játékokra tudom felhasználni a bónuszomat?

A bónuszösszeget felhasználhatod nyerőgépeinken és bizonyos asztali játékainkon egyaránt. A tétrakási feltételekhez a játékok különbözőképpen járulnak hozzá, az aktuális bónusz részletes leírásában találod az erre vonatkozó információkat.

Mik azok a tétrakási követelmények?

A tétrakási követelmények megmutatják, hogy a bónuszösszeget pontosan hányszor kell tétként megtenned ahhoz, hogy kifizethetővé váljanak a bónusznyereményeid. Ezt a követelményt minden ajánlatunk részletes leírásában megtalálod. Ha jelenleg érvényes bónusszal rendelkezel, az Egyenleged alatt található Tétrakási feltétel mutató jeleníti meg azt az aktuális összeget, amelyet még tétként kell megtenned ahhoz, hogy a bónusznyereményeid kifizethetővé váljanak.

Eltűnt a bónuszom!

Az alábbi esetekben történhet meg, hogy eltűnik a bónuszod: ha a jelenlegi bónuszod mellé újat igényelsz, a meglévő eltűnik, ugyanis egyszerre csak egy bónuszod lehet. Ezenkívül előfordulhat, hogy a bónuszod felhasználási ideje lejárt. Továbbá bónuszod akkor is eltűnik, ha kifizetést igényelsz, valamint ha az ajánlat törlésre kerül. Amennyiben továbbra is kételyeid maradtak az eltűnt bónusszal kapcsolatban, bátran keresd fel Ügyfélszolgálatunkat!

Mi az az ingyenes pörgetés?

Egyes promócióinkban bizonyos számú Ingyenes Pörgetést biztosítunk az ajánlatban meghatározott nyerőgépekre. Igénylés után a játék automatikusan az Ingyenes Pörgetésekkel veszi kezdetét; az így szerzett nyereményed a Bónuszegyenlegeden kerül jóváírásra.

Hol találom meg leggyorsabban promócióitokat és ajánlataitokat?

Az oldal tetején található Promóciók fülre kattintva kedvedre válogathatsz ajánlataink között. Ha valamelyik megtetszett, a felhasználási feltételek elolvasása után igényeld őket bátran!

Játékok

Hol érhetem el a játékszabályokat?

A játékszabályok változhatnak játékonként és játék típusonként is. A játékok kipróbálása előtt célszerű elolvasni a tájékoztató anyagot, valamint a hozzájuk tartozó szabályokat. Ehhez nem kell mást tenned, csak az Általad kiválasztott játékra, majd a “Részletek” gombra kattintani.

Milyen eszközökről játszhatok?

Ha nem vagy a számítógéped mellett, szerencsét próbálhatsz tabletről vagy akár okostelefonról is! Az asztali gépeken Windows, Linux és MacOS operációs rendszerek mindegyikén elérhető az oldalunk. Mobilon Android és iOS felületről is kipróbálhatod játékainkat.

Milyen nyelvűek a játékok?

Játékaink többsége magyar nyelvű. Vannak kivételek, ám ezek leírása és teljes játékszabályzata is olvasható magyar nyelven: az információkat a játék ikonjára kattintva a “Részletek” gomb megnyomása után találod.

Mi az a demójáték?

Előregisztráció után ingyenesen kipróbálhatod játékainkat játékpénzzel, mielőtt valódi pénzes tétekkel játszanál. A demójáték lehetősége egy kitűnő alkalom arra, hogy új módokat, játéktípusokat fedezz fel, és hogy megtalálhasd legújabb kedvenced.

Milyen játékok közül válogathatok a weboldalon?

Játékainkat külön kategóriákba gyűjtöttük, hogy egyszerűbb legyen eligazodnod köztük: Élő kaszinó, Asztali & Kártya, valamint Feltárós játékok. Mindemellett kiemelésre kerültek Népszerű játékaink, valamint a kínálatunkban szereplő Új Játékok is. Mindegyik kategóriát könnyen elérheted a kezdőlapon keresztül, válogass közülük kedvedre!

Lassú a játék!

Akadozást, lassulást észlelsz az oldal működésében? Ellenőrizd internetkapcsolatod vagy a futó alkalmazásaid. Előfordulhat, hogy valami lassítja az internetkapcsolatot. Valamint az is lehetséges, hogy mi frissítjük éppen kínálatunkat. Látogass el a főoldalra, ahol ilyen esetekben értesítést találsz az oldal tetején.

Lefagyott a játék, mi lett a tétemmel?

Lassulás vagy akadozás esetén lemaradhattál az aktuális kör eredményéről. Ilyenkor sincs semmi gond, azonnal vissza tudod nézni annak kimenetelét, nem kell mást tenned, csak az Előzmények menüpontra kattintani, azon belül pedig a Játékelőzményekre. Ezen a felületen minden játékokkal, tétekkel kapcsolatos információt megtalálsz, 30 napra visszamenőleg. Az ilyen esetek külön pontban szerepelnek szabályzatunkban is.

Biztonság

Biztonságos megadni az adataim?

A felhasználók adatainak és pénzügyeinek biztonsága elsődleges, ezért különösen nagy figyelmet fordítunk a feldolgozásukra. A kötelező előírásokon túlmenően úgy éreztük, hogy egy lépéssel tovább kell mennünk, ezért több információbiztonsági szabványnak megfelelő intézkedést és szabályt vezettünk be adataid védelmének érdekében.

Honnan érhetőek el a játékok?

Még ha el is éred játékainkat külföldről, weboldalunkon csak Magyaroszág területéről származó IP-címről tudsz játszani. További információért vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Megbízhatok a játékok működésében?

Mindenki érdeke, hogy játékosaink jól érezzék magukat weboldalunkon. Kínálatunkban csak olyan játékok találhatóak, melyek teljes körű átvizsgáláson, nemzetközi auditon mentek keresztül, független bevizsgálók (NMI) és a Szerencsejáték Felügyelet által.

Kell adót fizetni a nyeremények után?

Semmi okod az aggodalomra, a nyereményeid teljesen adómentesek!

Felelősségteljes játék

Felelős játékszervezés

A Grand Casino a felelősségteljes játékszervezés híve. Kérünk, hogy vess egy pillantást a következő tájékoztató anyagokra, hogy te is naprakész lehess ebben a témában. A Szerencsejáték Felügyelet Önkorlátozó intézkedéseket bemutató, és azok beállításában segítő weboldalunkat itt találod, valamint segítségért fordulhatsz Ügyfélszolgálatunkhoz.

Milyen önkorlátozó intézkedések közül választhatok?

Többféle önkorlátozó mód áll rendelkezésedre, amelyeket bármikor beállíthatsz. Ha úgy érzed, hogy Te, vagy egyik ismerősöd szerencsejátékkal kapcsolatos problémával küzd, haladéktalanul vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, vagy olvasd át tájékoztató weboldalunkat, amit a Felelős Játékszervezés menüpont alatt találsz. Itt akár aktiválhatod is az önkorlátozásokat.

otp_logo mastercard_logo visa_logo skrill_logo neteller_logo
Amatic icon Betsoft icon Evolution icon Pariplay icon Wazdan icon Pragmatic Play icon Microgaming icon NMI icon