Áttekintés
NÉV | Hot 27 |
VONALAK | 27 |
TÁRCSÁK | 3 |
MINIMUM TÉT | 50Ft |
MAXIMUM TÉT | 5000Ft |
RTP | 94.77% |
LEGNAGYOBB TÉTEN MEGNYERHETŐ MAXIMÁLIS ÖSSZEG | 8100000Ft |
A JÁTÉK ÁTTEKINTÉSE
A kívánt tét kiválasztása után a START gomb megnyomásával elindítható a játék. Miután a tárcsák megálltak, a nyereményeket a kivilágított nyerővonalak mutatják, és a nyeremény hozzáadódik a játékosi egyenleghez (hitelhez). Miután a nyeremények hozzáadódtak a játékosi egyenleghez (hitelhez), újabb téteket lehet tenni, újabb játékot lehet indítani. A SÚGÓ gomb segítségével bármikor megtekinthető a Kifizetési Táblázat.
NYEREMÉNYTÁBLA
A Játékszabályban feltüntetett Kifizetési Táblázat az aktuális téten szerezhető nyereményeket mutatja. Az értékek automatikusan változnak, ha a tét megváltoztatásra kerül.
A meghibásodás érvénytelenít minden játékot és kifizetést.
A 27 nyerővonalas játék balról jobbra fizet.
Tétlépcsők
Tétszintek | Tét (HUF) |
1 | 50 |
2 | 100 |
3 | 150 |
4 | 200 |
5 | 250 |
6 | 300 |
7 | 400 |
8 | 500 |
9 | 1 000 |
10 | 1 200 |
11 | 1 400 |
12 | 1 600 |
13 | 1 800 |
14 | 2 000 |
15 | 3 000 |
16 | 4 000 |
17 | 5 000 |
Szimbólumok nyereményszorzói
A feltüntetett nyereményszorzók 27 vonalra vonatkoznak.
A nyeremény számításának módja: tét x nyereményszorzó
Szimbólum | Darabszám | Nyereményszorzó |
3 | 40x | |
2+wild | 60x | |
3 | 20x | |
2+wild | 30x | |
3 | 16x | |
2+wild | 24x | |
3 | 2x | |
2+wild | 3x |
SZORZÁS
A játékosnak minden játék előtt lehetősége van, hogy bekapcsolja a Szorzás Módot, valamint a nyertes körök után is elérhetővé válik a funkció. Amennyiben a játékos belép a Szorzás módba, ott megsokszorozhatja a nyereményét. A Szorzás Mód a ‘SZORZÁS’ gomb megnyomásával érhető el.
Bekapcsolt Szorzás Mód esetén minden nyeremény után automatikusan egy új ablak nyílik meg, viszont ha a Szorzás Mód nincs bekapcsolva, a játékos a SZORZÁS gombra kattintva érheti el azt a nyertes körök után. A játékos tippelhet, hogy a következő kártya lap fekete vagy piros lesz. Alapesetben Szorzás Módban az egész nyereményt kockára teszi, de a játékosnak lehetősége van a tét megfelezésére, és ekkor a nyeremény másik fele automatikusan felíródik a játékosi egyenlegre (hitelre). A tét itt a kockára tett összeg.
A játékos láthatja felül az előző 7 kártyalapot is.
Amikor a játékos a fekete vagy pirosból választ, azzal megduplázhatja a nyereményét. Ha pedig a kártya lapok színeit (kőr, káró, pikk, treff) próbálja eltalálni, megnégyszerezheti a nyereményét.
Amikor a játékos dönt, hogy szerinte melyik a következő nyertes lap, a kártya megfordul. Ha jól választott, nyert, ha rosszat választott, a tétjét elvesztette. A nyereményét a játékos tovább szorozhatja egészen addig, amíg a jó színt választja. A játékos bármikor kiléphet a Szorzás Módból a Felír gombbal és ekkor az összeg hozzáadódik a játékosi egyenleghez (hitelhez). Abban az esetben, ha a játékos veszít, az alap játék folytatódik.
VEZÉRLÉS
AUTOSTART - Az automata játék elkezdése
SZORZÁS - Duplázás mód
KILÉPÉS - Kilépés a játékból
TÉT - Tét beállítása
START - A játék indítása
FELÍR - Nyeremény hozzáírása a játékosi egyenleghez
STOP - Pörgetés megállítása
HANG - Hangerő beállítása
TELJES KÉPERNYŐ - Teljes képernyős mód
SÚGÓ - Kifizetés Táblázat
ELŐZMÉNYEK - Játékelőzmények
VISSZA A JÁTÉKHOZ - Visszatérés a játékhoz
Automata játék
Az AUTOSTART gomb megnyomásával elindítható az automata játék. Az automata játék az aktuális tétbeállításokkal indul el. Az automata pörgetések addig tartanak, amíg a játékos meg nem állítja az AUTOSTART gomb ismételt megnyomásával
KÜLÖNLEGES KÉPESSÉGEK
![]() | WILD | A WILD szimbólum minden más szimbólumot helyettesít. A WILD szimbólumot tartalmazó nyerő kombináció értéke a másfélszeresére emelkedik. |
Ha a játékmezőn egy szimbólumból 9 egyforma jelenik meg, a nyeremény megduplázódik.