Áttekintés
NÉV | La Gran Aventura |
VONALAK | 20 |
TÁRCSÁK | 5 |
MINIMUM TÉT | 40Ft |
MAXIMUM TÉT | 5000Ft |
RTP | 94.9% |
LEGNAGYOBB TÉTEN MEGNYERHETŐ MAXIMÁLIS ÖSSZEG | 10000000Ft |
A JÁTÉK ÁTTEKINTÉSE
A kívánt tét kiválasztása után a START gomb megnyomásával elindítható a játék. Miután a tárcsák megálltak, a nyereményeket a kivilágított nyerővonalak mutatják, és a nyeremény hozzáadódik a játékosi egyenleghez (hitelhez). Miután a nyeremények hozzáadódtak a játékosi egyenleghez (hitelhez), újabb téteket lehet tenni, újabb játékot lehet indítani. A SÚGÓ gomb segítségével bármikor megtekinthető a Kifizetési Táblázat.
NYEREMÉNYTÁBLA
A Játékszabályban feltüntetett Kifizetési Táblázat az aktuális téten szerezhető nyereményeket mutatja. Az értékek automatikusan változnak, ha a tét megváltoztatásra kerül.
A meghibásodás érvénytelenít minden játékot és kifizetést.
A 20 nyerővonalas játék balról jobbra fizet. Nyerővonalanként a leghosszabb kombinációért kapott nyeremény kerül kifizetésre.
Tétlépcsők
Tét / Vonal | Nyerővonalak | Tétek (HUF) | Tét / Vonal | Nyerővonalak | Tétek (HUF) |
4 | 10 | 40 | 2 | 20 | 40 |
5 | 10 | 50 | 4 | 20 | 80 |
6 | 10 | 60 | 5 | 20 | 100 |
10 | 10 | 100 | 6 | 20 | 120 |
12 | 10 | 120 | 10 | 20 | 200 |
15 | 10 | 150 | 12 | 20 | 240 |
17 | 10 | 170 | 15 | 20 | 300 |
20 | 10 | 200 | 17 | 20 | 340 |
22 | 10 | 220 | 20 | 20 | 400 |
25 | 10 | 250 | 22 | 20 | 440 |
30 | 10 | 300 | 25 | 20 | 500 |
35 | 10 | 350 | 30 | 20 | 600 |
40 | 10 | 400 | 35 | 20 | 700 |
50 | 10 | 500 | 40 | 20 | 800 |
60 | 10 | 600 | 50 | 20 | 1 000 |
70 | 10 | 700 | 60 | 20 | 1 200 |
80 | 10 | 800 | 70 | 20 | 1 400 |
90 | 10 | 900 | 80 | 20 | 1 600 |
100 | 10 | 1 000 | 90 | 20 | 1 800 |
200 | 10 | 2 000 | 100 | 20 | 2 000 |
250 | 10 | 2 500 | 200 | 20 | 4 000 |
250 | 20 | 5 000 |
Szoimbólumok nyereményszorzói
A feltüntetett nyereményszorzók 10 vonalra vonatkoznak. A vonalszám változtatásával a szorzóértékek is változnak.
A nyeremény számításának módja: tét x nyereményszorzó
Szimbólum | Darabszám | Nyereményszorzó |
5 | 100x | |
4 | 50x | |
3 | 10x | |
5 | 100x | |
4 | 15x | |
3 | 5x | |
5 | 25x | |
4 | 5x | |
3 | 2,5x | |
5 | 50x | |
4 | 10x | |
3 | 5x | |
5 | 20x | |
4 | 4x | |
3 | 2x | |
5 | 15x | |
4 | 3x | |
3 | 1,5x |
SZORZÁS
A játékosnak minden játék előtt lehetősége van, hogy bekapcsolja a Szorzás Módot, valamint a nyertes körök után is elérhetővé válik a funkció. Amennyiben a játékos belép a Szorzás módba, ott megsokszorozhatja a nyereményét. A Szorzás Mód a ‘SZORZÁS’ gomb megnyomásával érhető el.
Bekapcsolt Szorzás Mód esetén minden nyeremény után automatikusan egy új ablak nyílik meg, viszont ha a Szorzás Mód nincs bekapcsolva, a játékos a SZORZÁS gombra kattintva érheti el azt a nyertes körök után. A játékos tippelhet, hogy a következő kártya lap fekete vagy piros lesz. Alapesetben Szorzás Módban az egész nyereményt kockára teszi, de a játékosnak lehetősége van a tét megfelezésére, és ekkor a nyeremény másik fele automatikusan felíródik a játékosi egyenlegre (hitelre). A tét itt a kockára tett összeg.
A játékos láthatja felül az előző 7 kártyalapot is.
Amikor a játékos a fekete vagy pirosból választ, azzal megduplázhatja a nyereményét. Ha pedig a kártya lapok színeit (kőr, káró, pikk, treff) próbálja eltalálni, megnégyszerezheti a nyereményét.
Amikor a játékos dönt, hogy szerinte melyik a következő nyertes lap, a kártya megfordul. Ha jól választott, nyert, ha rosszat választott, a tétjét elvesztette. A nyereményét a játékos tovább szorozhatja egészen addig, amíg a jó színt választja. A játékos bármikor kiléphet a Szorzás Módból a Felír gombbal és ekkor az összeg hozzáadódik a játékosi egyenleghez (hitelhez). Abban az esetben, ha a játékos veszít, az alap játék folytatódik.
VEZÉRLÉS
AUTOSTART - Az automata játék elkezdése
SZORZÁS - Duplázás mód
KILÉPÉS - Kilépés a játékból
TÉT - Tét beállítása
VONALAK - Nyerővonalak beállítása
START - A játék indítása
FELÍR - Nyeremény hozzáírása a játékosi egyenleghez
STOP - Pörgetés megállítása
HANG - Hangerő beállítása
TELJES KÉPERNYŐ - Teljes képernyős mód
SÚGÓ - Kifizetés Táblázat
ELŐZMÉNYEK - Játékelőzmények
VISSZA A JÁTÉKHOZ - Visszatérés a játékhoz
Automata játék
Az AUTOSTART gomb megnyomásával elindítható az automata játék. Az automata játék az aktuális tétbeállításokkal indul el. Az automata pörgetések addig tartanak, amíg a játékos meg nem állítja az AUTOSTART gomb ismételt megnyomásával.
INGYENES KÖRÖK
3, 4 vagy 5 SCATTER szimbólum kipörgetése bárhol a tárcsákon aktiválja a 10 Ingyenes Pörgetést. Az Ingyenes Pörgetések elején a játékos választhat egy felfedező karaktert, amely a bónuszkör végéig abban a pozícióban marad, ahol felbukkant, és WILD szimbólumként funkcionál. A végén összegezve látható az összes nyeremény és az összes eljátszott Ingyenes Pörgetés.
Az Ingyenes Pörgetéseket azokon a téteken és nyerővonalakon lehet lejátszani, melyek korábban az alapjátékban beállításra kerültek.
KÜLÖNLEGES KÉPESSÉGEK
![]() | SCATTER szimbólum | A SCATTER szimbólum bárhol a tárcsákon elhelyezkedve fizet. 3 vagy több SCATTER szimbólum bárhol a tárcsákon elhelyezkedve nyerő kombinációt alkot és aktiválja az Ingyenes Pörgetéseket. |
![]() | WILD szimbólum | A WILD szimbólum minden más szimbólumot helyettesít, kivéve a SCATTER szimbólumot. |